TASEK PAUH blogspot

Pembersihan Aqidah Pemurnian Ibadah (PAPI) bersama Us TUAN MOHD SAPUAN TUAN ISMAIL.


Ummu Hadhari

Wadah agama Islam Hadhari

Labels: , ,

5 Responses to “Ummu Hadhari”

  1. # Anonymous Anonymous

    Astaghfirullah...
    tergamak dia.. perlu disebarkan nih! Minta izin letak di blog saya ya!  

  2. # Anonymous Anonymous

    Saya sememangnya amat tidak bersetuju dengan Islam Hadhari yang telah diperkenalkan oleh Kerajaan Malaysia ini kerana pada saya Islam yang diperkenalkan oleh nabi SAW 1600 tahun lampau adalah Islam yang sebenarnya dan tiada cacat celanya dan tetap relevan sehingga ke hari ini. Pendekatan dengan menggunakan penjenamaan semula terhadap Islam sebenar kepada Islam Hadhari ini sedikit-sebanyak mengundang pelbagai persoalan dan jawaban.

    Di sini saya ingin melontarkan seruan kepada Kerajaan Malaysia agar kembalilah kepada Islam yang sebenarnya... Islam itu hanya satu tiada lainnya. Kalaupun pendekatan perlu diubah berlandaskan hukum yang sebenarnya tidak mengapa tetapi apa perlu ada jenama selain ISLAM YANG SEBENAR?  

  3. # Blogger TasekPauh Blogspot

    sdr mudin, x perlu izin saya. sya postkan di sini utk peringatan semua.

    sdr anonymous, saya setuju dgn anda. selari dgn komen pendek saya kat posting tsb.. wadah 'agama islam hadhari'.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Itu la dia bila sifat cinta dunia dah menguasai diri...sampai memperlekehkan hukum Allah pun tak kisah dah....nak bodek UMNO punya pasal,sampai sanggup merendahkan mertabatnya disisi makhluk ...sape2 yg kenal dengan mak we tu tolong la bagitau kat dia suruh BERTAUBAT....sebelum malaikat maut cabut nyawa dia tu,title Doktor tu...Ya Allah...amat memalukan....sakit betul hati ana melihat video ni...  

  5. # Blogger kak tie

    boleh pakai ke ceramah die tu...kpd org ramai...disarankan gunakan akal fikiran yg betul...berfikir sebelum bertindak...sbb tu allah berikan kita akal fikiran...  

Post a Comment




XML

Powered by Blogger

make money online blogger templates



© 2006 TASEK PAUH blogspot | Blogger Templates by GeckoandFly.
Any part of the content or this blog can be reproduced without prior written permission.
Learn how to make money online | First Aid and Health Information at Medical Health